Počet záznamů: 1  

Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí

  1. Kvasnička, Roman

    Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí / Roman Kvasnička, Ludmila Dömeová, Hana Vydrová. -- V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM.
    In: eLearning 2009. -- Vyd. 1.. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. -- Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. -- s. 324.
    I. Dömeová, Ludmila, 1962- II. Vydrová, Hana


    učení * znalostní inženýrství * teorie učení * styly učení * znalosti * sdílení znalostí * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.