Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Vajčnerová, Ida, 1967-

    Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová. -- První vydání. -- Praha : Grada, 2017. -- 186 stran : ilustrace ; 24 cm. -- (Manažer). -- České a anglické resumé. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Resumé: Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu. -- ISBN : 978-80-247-5021-7 (brožováno).
    I. Ryglová, Kateřina


    služby cestovního ruchu * management jakosti * kolektivní monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.