Počet záznamů: 1  

Behaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Pospíšil, Jan, 1983- (autor)
    Údaje o názvuBehaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing = Behavioral economic's influence over company marketing / Jan Pospíšil
    Souběž.n.Behavioral economic's influence over company marketing /
    Dostupné též v elektronické podobě
    In . Hradecké ekonomické dny 2010 Hradecké ekonomické dny 2010. - s. 55-58
    Předmět.hesla ekonomie
    marketing podniku
    reklama a propagace
    spotřebitelé
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt33 - Ekonomie
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.