Počet záznamů: 1
Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu
Záhlaví-jméno Molnár, Zdeněk, 1939- (autor) Údaje o názvu Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu / Zdeněk Molnár Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : Oeconomica, 2012 Fyz.popis 254 stran : ilustrace ISBN 978-80-245-1908-1 (brožováno) : Kč 450,00 Edice Odborná kniha s vědeckou redakcí Část názvu Jak získat konkurenční výhodu Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla competitive intelligence znalostní management informační systémy informační technologie konkurenceschopnost konkurenční výhoda Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 96205 475836 Knihovna II
Počet záznamů: 1