Počet záznamů: 1  

Relationship marketing and its importance in the contemporary marketing management

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Záhlaví-jméno Rembielak-Vitchev, Grażyna (autor)
    Údaje o názvuRelationship marketing and its importance in the contemporary marketing management / Grazyna Rembielak-Vitchev
    Dostupné též v elektronické podobě
    In Hradecké ekonomické dny 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. - s. 349-355 : 1 tb., il.
    Předmět.hesla marketing
    cílový marketing
    moderní marketing
    teorie marketingu
    zákazníci
    Forma, žánr články ze sborníku
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf
    DatabázeČlánky
    Odkazy - Zdroj.dok.
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.