Výsledky vyhledávání
- poster, corporate identity, infirmation and advertising graphics : Brno, hlavní město vizuální komunikace 2002 : Brno, capital of visual communication 2002 . Brno : Moravská galerie, 2002 . 276 s . ISBN 80-7027-116-7 : [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Katedra výtvarné revize 0 1 0 0 - Advances in identity theory and research / edited by Peter J. Burke ... [et al.] . New York : Kluwer Academic/Plenum Publishers, c2003 . xii, 235 s . ISBN 0-306-47741-6 (váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Algeria & France, 1800-2000 : identity, memory, nostalgia / edited by Patricia M. E. Lorcin . Syracuse : Syracuse University Press, 2006 . xxxx, 335 s . ISBN 0-8156-3074-3 (váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 1 0 0 - Archaeology of identity = Archäologie der Identität / herausgegeben von Walter Pohl, Mathias Mehofer . Wien : Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften, 2010 . 325 s . ISBN 978-3-7001-6502-6 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 1 0 0 - Augustinian theology in the later Middle Ages. Volume 1, Concepts, perspectives, and the emergence of Augustinian identity / by Eric Leland Saak Leiden ; Boston : Brill, [2022] ©2022 . xvi, 533 stran . ISBN 978-90-04-40573-8 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 - Balkan prehistory : exclusion, incorporation and identity / Douglass W. Bailey . London : Routledge&Kegan Paul, 2000 . xvi, 350 s . ISBN 0-415-21598-6 . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 - Being Greek under Rome : cultural identity, the second sophistic and the development of empire / edited by Simon Goldhill . Cambridge : Cambridge University Press, c2001 . viii, 395 s . ISBN 0-521-03087-0 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Believing in Britain : the spiritual identity of Britishness / Ian Bradley . Oxford : Lion, 2008 . 256 s . ISBN 978-0-7459-5300-7 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Between the guerrillas and the state : the cocalero movement, citizenship, and identity in the Colombian Amazon / María Clemencia Ramírez ; translated by Andy Klatt . Durham : Duke University Press, 2011 . xv, 311 s . ISBN 978-0-8223-5015-6 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 1 0 0 - Brand identity now! : [winning brands from around the world = erfolgreiche Marken aus der ganzen Welt = marques a succes dans le monde] / ed. Julius Wiedemann . Köln : Taschen, c2009 . 383 s . ISBN 978-3-8365-1584-9 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Katedra výtvarné revize 0 1 0 0