Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Palatková Monika 1970"
  1. Ekonomika turismu : turismus České republiky : vymezení a fungování trhu turismu, přístupy k hodnocení významu a vlivu turismu, charakteristika turismu České republiky / Monika Palatková, Jitka Zichová . Praha : Grada, 2011 . 205 s . ISBN 978-80-247-3748-5 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201106/contents/nkc20112184323_1.pdf .   [4, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0310
  2. Ekonomika turismu : turismus České republiky / Monika Palatková, Jitka Zichová . Praha : Grada, 2014 . 262 stran . ISBN 978-80-247-3643-3 (brožováno) .   [16, z toho volných 13, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01320
    Prezenčně1000
  3. Management cestovních kanceláří a agentur / M. Palatková ... [et al.] . Praha : Grada, 2013 . 217 s . ISBN 978-80-247-3751-5 (brož.) . http://www.obalkyknih.cz/file/toc/65743/pdf .   [6, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0410
    Prezenčně1000
  4. Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 37-44 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf .
    článek

    článek

  5. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková . Praha : Grada, 2006 . 341 s . ISBN 80-247-1014-5 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  6. Marketingový management destinací : strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace / Monika Palatková . Praha : Grada, 2011 . 207 s . ISBN 978-80-247-3749-2 (brož.) .   [8, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0520
    Prezenčně1000
  7. Mezinárodní cestovní ruch : analýza pozice turismu ve světové ekonomice, význam turismu v mezinárodních ekonomických vztazích, evropská integrace a mezinárodní turismus / Monika Palatková . Praha : Grada, 2011 . 221 s . ISBN 978-80-247-3750-8 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201105/contents/nkc20112174213_1.pdf .   [4, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0220
  8. Mezinárodní turismus : analýza pozice turismu ve světové ekonomice, změny mezinárodního turismu v důsledku globálních změn, evropská integrace a mezinárodní turismus / Monika Palatková . Praha : Grada, 2014 . 251 s . ISBN 978-80-247-4862-7 (brož.) .   [3, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
    Prezenčně1000
  9. Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace = The opportunities to assess the performance of destination marketing management / Monika Palatková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 362-371 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.