Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Procházka Petr"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s . ISBN 80-7226-203-3 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 347 s . ISBN 80-902243-0-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 297 s .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR . Praha : ALEKO, 1992 . 147s . ISBN 80-85341-25-5 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.