Výsledky vyhledávání
- Malý výkladový slovník marketingu / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : A plus, 1999 . 168 s . ISBN 80-902514-1-2 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Marketing v energetice / Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček . Praha : Grada, 2002 . 246 s . ISBN 80-247-0370-X : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Operativní management výroby / Guslav Tomek, Věra Vávrová . Praha : České vysoké učení technické, 1995 . 163 s . ISBN 80-01-01239-5 : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Řízení výroby / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Grada, 1999 . 439 s . ISBN 80-7169-578-5 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová . V Praze : C.H. Beck, 2004 . xvii, 216 s . ISBN 80-7179-887-8 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0