Výsledky vyhledávání
- Bezpečné rady ze sociologie vědění / Miloš Vítek .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 105-111 . - Epistemologické otazníky české sociální práce / Josef Zita .
In: Socialia 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Socialia 2006. s. 367-370 . - K čemu je sociálním pracovníkům teorie, aneb, Postmoderní feministická perspektiva o "krizi poznání" / Radka Janebová .
In: Možnosti sociální práce na počátku 21. století. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2005. Možnosti sociální práce na počátku 21. století. s. 69-78 . - Komunikace, poznání, epistemologie / Miloš Vítek .
In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 198-206 . - Konceptualizace myšlení a diskursivní formy / David Krámský .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 25-31 . - Lidské systémy a evoluční ontologie / Ivan Hruška .
In: Lidské systémy [174 s.]. ISBN 80-86771-08-3 (brož.) Lidské systémy. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2004. s. 42-44 . - Modely vzťahu teórie mysle a empatie = Models of relationship between theory of mind and empathy / Vladimíra Čavojová .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 126-137 : 1 schéma . - Poznanie - ako výpočet? = Kognition [i.e. Cognition] as a calculation? / Andrej Démuth .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 138-145 . - Problém rozlišovací úrovně informací žáků primární školy v kontextu používání nových médií = Problem of primary school pupil's distiguishing level of information in the context of new media / Tvarůžka Václav .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [30 s. +]. ISSN 1214-0554. ISBN 978-80-7435-175-4 (brož.) Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 27 . - Sociosynergická gnozeológia v systémových riešeniach / Dušan Turan .
In: Kritika systémových přístupů [207 s.]. ISBN 80-7041-161-9 Kritika systémových přístupů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 74-77 .