Výsledky vyhledávání
- Academic study skills / Olga Dontcheva-Navratilova .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 46-51 . - Anglický jazyk pro školský management / Miloslava Černá, Lucie Urbanová .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 53-58 . - Doing pragmatics with future teachers of English / Gabriela Miššíková .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 81-86 . - E-learning in the Department of English, the Faculty of education, Olomouc : (my first year with the LMS unifor) / Světlana Obenausová .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 92-95 . - E-learningový předmět Academic Writing / Blanka Frydrychová Klímová .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 218-221 . - English moodling for health studies / Petr Krčmář, Linda Pospíšilová .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 31-34 : 3 obr. . - Entrance exams for language study programmes - types of tests, results (evaluation), reliability / Jan Comorek .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 40-45 . - Changes in the syllabus of the teacher training course : suggestions based on the research of students´knowledge / Blanka Babická, Josef Nevařil .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 7-12 . - Motives and impulses for learning English / Hana Suchánková .
In: Vědecký výzkum a výuka jazyků. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Vědecký výzkum a výuka jazyků II. s. 66 . - On-line kurz anglického jazyka pro středně pokročilé / Petr Hercik .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 81-93 .