Výsledky vyhledávání
- 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout . Praha : Management Press, 1997 . 111 s . ISBN 80-85943-39-5 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Byznys rychlostí myšlenky : jak uspět v digitálním věku / Bill Gates . Praha : Management Press, 1999 . 354 s . ISBN 80-85943-97-2 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Cesty k úspěšnému podniku : stanovení cíle, techniky rozhodování / Gerry Johnson, Kevin Scholes ; [z anglického originálu ... přeložil Zdeněk Strnad] . Praha : Computer Press, 2000 . xxviii, 803 s . ISBN 80-7226-220-3 (brož.) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Deep smarts : how to cultivate and transfer enduring business wisdom / Dorothy Leonard and Walter Swap . Boston : Harvard Business School Press, 2005 . xii, 288 s . ISBN 1-59139-528-3 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Entrepreneurship : strategies and resources / Marc J. Dollinger . Burr Ridge : Austen Press : Irwin, c1995 . xxvii, 702 s . ISBN 0-256-18035-0 (váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - readings in marketing / Wiliam G. Zikmund, Michael d'Amico, Faye W. Gilbert . Minneapolis : West Publishing Company, c1995 . v, 69 s . ISBN 0-314-05664-5 [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Jak se stát skvělým stratégem : průvodce na cestě k strategickému myšlení / Mike Davidson . Praha : Management Press, 1997 . 120 s . ISBN 80-85943-45-X : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Management : teorie a praxe pro 90. léta / Leo Vodáček - Oľga Vodáčková . Praha : Management Press, 1996 . 244 s . ISBN 80-85943-19-0 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing a management . Praha : Grada, 1996 . 551 s . ISBN 80-7169-329-4 : . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0