Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0015386 amg^"
  1. Advanced international trade : theory and evidence / Robert C. Feenstra . Princeton : Princeton University Press, 2004 . xii, 484 s . ISBN 0-691-11410-2 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. China, Inc. : jak Čína drtí Ameriku a svět / Ted C. Fishman ; [z anglického originálu ... přeložili M. Kříž a J. Hanzl] . Praha : Alfa Publishing, 2006 . 278 s . ISBN 80-86851-44-3 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Institutional conditions for the successful integration of the national states into the contemporary globalized world economy : [workshop : taking place in Prague, 27 September 2007 : papers] / Institute of Integration of the Czech Republic into the European and World Economy, University of Economics, Prague, NEWTON College . [Praha] : Professional Publishing, 2007 . 66 s . ISBN 978-80-86946-55-9 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Kapitálové trhy / Vladislav Pavlát a kol. . [Praha] : Professional Publishing, c2005 . 318 s . ISBN 80-86419-87-8 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Kapitálové trhy / Vladislav Pavlát a kol. . [Praha] : Professional Publishing, c2003 . 296 s . ISBN 80-86419-33-9 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  6. S kůží na (mezinárodní) trh / Jiří Vysušil, Hana Pačesová . Praha : PROFES, [1998] . 160 s . ISBN 80-85235-26-9 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. M-commerce : global experiences and perspectives / Nikhilesh Dholakia, Morten Rask, Ruby Roy Dholakia [editors] . Hershey : Idea Group Publishing, 2006 . xviii, 309 s . ISBN 1-59140-315-4 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, 2006 . 205 s . ISBN 80-247-1678-X (váz.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  9. Mezinárodní marketing / Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset . Praha : HZ Praha, 1996 . 118 s . ISBN 80-86009-09-2 : .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  10. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s . ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.