Výsledky vyhledávání
- Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, c2005 . 141 s . ISBN 80-247-1066-8 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Poziční strategie v marketingu : jak profitovat z tržník nik / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1998 . 108 s . ISBN 80-85943-65-4 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování / Nicolas Caron ; [z francouzského originálu ... přeložila Ludmila Desbrosseová] . Praha : Grada, 2002 . 217 s . ISBN 80-247-0204-5 : . [10, z toho volných 10]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 10 0 0 - působící faktory, potenciály úspěšnosti a tržní strategie / Reinhard Steinöcker . Praha : Nakladatelská společnost BaBtext, 1992 . 117 s . ISBN 80-900178-2-7 [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 236 s . ISBN 80-7261-128-3 . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0