Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0018627 amg^"
  1. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 : .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  2. Guerrillas and revolution in Latin America : a comparative study of insurgents and regimes since 1956 / Timothy P. Wickham-Crowley . Princeton : Princeton University Press, 1993 . xx, 424 s . ISBN 0-691-02336-0 (brož) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Teorie partyzána : poznámka na okraj k pojmu politična / Carl Schmitt ; [z německého originálu ...] přeložil Otakar Vochoč . Praha : Oikoymenh, 2008 . 91 s . ISBN 978-80-7298-265-3 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.