Výsledky vyhledávání
- 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 : . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Guerrillas and revolution in Latin America : a comparative study of insurgents and regimes since 1956 / Timothy P. Wickham-Crowley . Princeton : Princeton University Press, 1993 . xx, 424 s . ISBN 0-691-02336-0 (brož) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 1 0 0 Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Teorie partyzána : poznámka na okraj k pojmu politična / Carl Schmitt ; [z německého originálu ...] přeložil Otakar Vochoč . Praha : Oikoymenh, 2008 . 91 s . ISBN 978-80-7298-265-3 (brož.) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0