Výsledky vyhledávání
- Good to great : why some companies make the leap-- and others don't / Jim Collins . New York : HarperBusiness, 2001 . xii, 300 s . ISBN 0-06-662099-6 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - The human side of managing technological innovation : a collection of readings / edited by Ralph Katz . New York : Oxford University Press, 2004 . xvii, 731 s . ISBN 0-19-513531-8 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Managing, innovation, design and creativity / Bettina von Stamm . Chichester : Wiley, 2003 . xii, 429 s . ISBN 0-470-84708-5 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Now you see it : how the brain science of attention will transform the way we live, work, and learn / Cathy N. Davidson . New York : Viking, 2011 . 342 s . ISBN 978-0-670-02282-3 (váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Strategic management of technology and innovation / Robert A. Burgelman, Clayton M. Christensen, Steven C. Wheelwright . Boston : McGraw-Hill, c2004 . xvi, 1208 s . ISBN 0-07-253695-0 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Wharton on managing emerging technologies / edited by George S. Day and Paul J. H. Schoemaker with Robert E. Gunther . New York : Wiley, 2000 . xix, 460 s . ISBN 0-471-68939-4 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0