Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0025962 amg^"
  1. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.