Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0064525 amg^"
  1. Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20112162349_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Sekundarne gatunki mowy w reklamie / Renata Dybalska . V Praze : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2010 . 471 s . ISBN 978-80-7308-326-7 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102133020_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.