Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0070670 amg^"
  1. The grammar book : an ESL/EFL teacher's course / Marianne Celce-Murcia, Diane Larsen-Freeman  Cambridge, Massachusetts : Newbury House Publishers, 1983 . viii, 655 stran . ISBN 0-88377-290-6 (vázáno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Teaching English as a second or foreign language / Marianne Celce-Murcia, Donna M. Brinton, Marguerite Ann Snow, editors . Boston : National Geographic Learning, c2014 [sic] . xi, 706 s . ISBN 978-1-111-35169-4 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Teaching English as a second or foreign language / Marianne Celce-Murcia, editor . Boston : Heinle & Heinle, c2001 . viii, 584 s . ISBN 0-8384-1992-5 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Teaching English as a second or foreign language / Marianne Celce-Murcia, editor . New York : Newbury House, 1991 . xxiv, 567 s . ISBN 0-06-632636-2 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Teaching pronunciation : a course book and reference guide / Marianne Celce-Murcia, Donna M. Brinton, Janet M. Goodwin with Barry D. Griner  New York : Cambridge University Press, 2010 . xx, 556 stran . ISBN 978-0-521-72976-5 (brožováno). ISBN 978-0-521-72975-8 (vázáno) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  6. Techniques and resources in teaching grammar / Marianne Celce-Murcia, Sharon Hilles . New York : Oxford University Press, 1988 . ii, 189 s . ISBN 0-19-434191-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.