Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0096115 amg^"
  1. Visible learning for teachers : maximizing impact on learning / John Hattie  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012 . x, 286 stran . ISBN 978-0-415-69015-7 (brožováno). ISBN 978-0-415-69014-0 (vázáno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Visual tools for transforming information into knowledge / David Hyerle ; prologue by Arthur L. Costa ; foreword by Robert J. Marzano . Thousand Oaks : Corwin Press, 2009 . xx, 167 stran . ISBN 978-1-4129-2427-6 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.