Výsledky vyhledávání
- Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 94 stran . ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Sekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková Praha : Česká školní inspekce, 2018 . 88 stran . ISBN 978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků : sekundární analýza TIMSS 2019 / Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Monika Brusenbauch Meislová, Michal Soukup, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Roman Folwarczný, Josef Basl, Tomáš Zatloukal, Barbora Macková, Jakub Janega, Ondřej Andrys, Dana Pražáková, Oldřich Hájek, Stanislav Daniel Praha : Česká školní inspekce, [2022] ©2022 . 83 stran . ISBN 978-80-88087-89-2 (brožováno) . [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 Prezenčně 1 0 0 0