Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0101489 amg^"
  1. Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková  Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 94 stran . ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.