Výsledky vyhledávání
- Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložili Hana Machková ... [et.al.] . Praha : Grada, 2004 . 855 s . ISBN 80-247-0513-3 . [15, z toho volných 12, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 12 2 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik Harlow : Pearson, [2017] ©2017 . 669 stran . ISBN 978-1-292-14650-8. ISBN 978-1-292-14650-8 (brož.) . [5, z toho volných 3, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik Harlow : Pearson, [2018] ©2018 . 734 stran . ISBN 978-1-292-22017-8 (brož.) . [10, z toho volných 8, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 8 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong . Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.). ISBN 978-0-13-216719-2 (student value ed.) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0