Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0008274 ask^"
  1. Aktuální otázky psychologie učitele / editor Jan Lašek  Hradec Králové : Gaudeamus, 2004 . 90 stran . ISBN 80-7041-210-0 (brožováno) .   [10, z toho volných 8, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0800
    Prezenčně2000
  2. Interakce učitel - žáci a učitel - studenti : (sborník referátů z celostátního semináře v Hradci Králové ve dnech 22. a 23. 9. 1980) / Red. Jiří Mareš . Hradec Králové : Pedagogická fakulta, 1981 . 195 s .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  3. K sémantické analýze hudebního díla . Brno : Univerzita J.E. Purkyně, 1980 . 78 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. K současným problémům vnitřní transformace primární školy . Praha : Pedagogická fakulta UK, 1998 . 175 s . ISBN 80-86039-47-1 : .   [5, z toho volných 3, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Prezenčně2000
  5. Pro prevenci sociálně patologických jevů : jako materiál pro kurz školních metodiků protidrogové prevence a prevence sociálně patologických jevů / Eva Švarcová, Robert Čapek (eds.)  Hradec Králové : Gaudeamus, 2002 . 79 stran . ISBN 80-7041-425-1 (brožováno) .   [10, z toho volných 8, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0800
    Prezenčně2000
  6. Socialia 2000 : mládež a volný čas : sborník příspěvků z mezinárodní konference konané v Hradci Králové 10. a 11. října 2000 / výkonný redaktor Stanislav Pelcák  Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 429 stran . ISBN 80-7041-760-9 (brožováno) .   [10, z toho volných 7, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0710
    Prezenčně2000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.