Výsledky vyhledávání
- Kial kaj kiel sekurigi la estontecon de klerigteknologio sur kibernetika fundamento? = Warum und wie die Zukunft einer kybernetisch fundierten Bildungstechnologie sichern? / Helmar Frank .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 32-45 . - Rola nauczyciela w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w młodszym wieku szkolnym = Role učitele v rozvíjení tvůrčí aktivity dětí v mladším školním věku / Anna Jakubowicz-Bryx .
In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 100-106 . - Rozwijanie myślenia dywergencyjnego u dzieci w wieku przedszkolnym = The development of divergent thinking in kindergarten children = Rozvíjení divergentního myšlení u dětí předškolního věku / Jolanta Nowak .
In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 143-149 . - Warsztaty z integracji drogą do twórczych działań nauczyciela klas I - III = Integration workshops as the way to enhance creative performance of grade I-III teachers = Dílny z integrace cestou k tvůrčí činnosti učitele I. - III. třídy / Maria Sobieszczyk .
In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 195-203 .