Výsledky vyhledávání
- Autodiagnostikovanie interakčného štýlu učiteľa / Peter Gavora .
In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 12-18 . - Hodnocení a sebehodnocení učitele prostřednicvím metody videotrénink interakcí / Eva Bidlová .
In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 124-129 . - Interaktivní prezentace a možnosti jejich využití při výuce přírodověných předmětů / Kristýna Vondráčková .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 195-200 : 4 obr. . - K problematice pedagogické komunikace, vymezování jejího obsahu a zkoumání v přirozených školních podmínkách / Tomáš Svatoš .
In: Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1987. Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové. s. 147-164 . - Komunikační model vzdáleného vyučování na PŘF OU / Zdeňka Telnarová .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 267-276 . - Rozpoznawanie przez uczniów stylów komunikacyjnych nauczycieli / Aleksander Sztejnberg, Szymon Piotrowski .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Aktuální otázky výuky chemie. s. 19-25 . - Spostrzeganie interpersonalne humoru w relacjach nauczyciel - uczeń = Interpersonal perceiving of humour in a teacher - student relationship / Adam Musioł, Sabina Musioł .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 166-172 . - Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga / Hana Navrátilová .
In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 100-101 + s. 263-272 na CD . - Zastúpenie direktívnej a nedirektívnej zložky na vyučovacích hodinách biológie a prírodopisu / Milan Gnoth .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 145-150 .