Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0008522 xcla^"
  1. Elearningová opora k předmětu Teoretická informatika / Tomáš Foltýnek .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 9-14 : 3 obr. .
    článek

    článek

  2. K některým problémům vývoje myšlení u dětí a mládeže : psychologická studie / Stanislav Langer .
    In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [120 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1973. s. 49-84 : 4 tab., 5 grafů .
    článek

    článek

  3. Kierowanie działalnością uczniów prowadzącą do rozwijania myślenia na lekcjach fizyki / Małgorzata Klisowska - Czesław Kizowski .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 151-157 : 3 obr. .
    článek

    článek

  4. Metakognice jako součást předškolního vzdělávání / Karla Hrbáčková, Eliška Suchánková .
    In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 82-83 + s. 123-132 na CD .
    článek

    článek

  5. Neurofizjologiczne podłoże zabawy i jego znaczenie dla rozwoju poznawczego dziecka / Iwona Kopaczyńska .
    In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 88-89 + s. 155-167 na CD .
    článek

    článek

  6. Rozwijanie myślenia dywergencyjnego u dzieci w wieku przedszkolnym = The development of divergent thinking in kindergarten children = Rozvíjení divergentního myšlení u dětí předškolního věku / Jolanta Nowak .
    In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 143-149 .
    článek

    článek

  7. Výber vhodného chemického kontextu pre úlohy urýchľujúce rozvoj formálneho myslenia žiakov = Selecting the proper chemical context for tasks, aiming to accelerate the development of student´s formal reasoning / Csaba Igaz .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 27-28 .
    článek

    článek

  8. Zabawy w poznawaniu świata przez dzieci / Ingrid Paśko .
    In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 80 + s. 102-112 na CD .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.