Výsledky vyhledávání
- 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 . [4, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 1 0 - 13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání : jak dosáhnout souhlasu / Günter Greff ; [z německého originálu ... přeložila Iva Michňová] . Praha : Grada, 2006 . 162 s . ISBN 80-247-1312-8 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) . [4, z toho volných 2, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Ben Delaney's nonprofit marketing handbook : the hands-on guide to communications and marketing in nonprofit organizations / by Ben Delaney Oakland : CyberEdge Information Services, [2014] ©2014 . 148 stran . ISBN 978-1-4973-4113-5 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná] . V Praze : Slovart, 2008 . 256 s . ISBN 978-80-7391-167-6 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Communicating heritage : a handbook for the tourism sector . Madrid : World Tourism Organization, c2011 . iv, 150 s . ISBN 978-92-844-1375-1 (brož.) . [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20112162349_1.pdf . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0