Výsledky vyhledávání
- Aktivita významných českých firem na sociální síti Facebook = Use of Facebook in top Czech companies / Jana Nunvářová .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 326-332 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf . - Aspekty marketingové komunikace při světové sportovní akci na území České republiky = Aspects of marketing communication of top sport event in the Czech Republic / Otakar Ungerman .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 265-273 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf . - Efektívna komunikácia a jej determinujúce faktory v SR = Effective communication and its determinants in Slovakia / Miroslava Szarková .
In: Hradecké ekonomické dny 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. s. 271-275 : 1 tb. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf . - Environment-driven marketing communication / Zdeněk Smutný .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 316-322 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf . - How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication : viral marketing = Ako firmy na Slovensku využívajú nové trendy v marketingovej komunikácii : virálny marketing / Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 191-199 . - Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 . - Internal and online marketing communication of Czech companies / Zdeněk Smutný, Radim Čermák, Martin Tománek .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [353 stran]. ISBN 978-80-7435-550-9. S. 192-198 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_5.pdf . - Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 99-106 . - Klasické výtvarné artefakty v súčasnej reklame = The creative artefacts in contemporary advertising / Jitka Rožňová .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 48-56 . - Komunikácia bankových subjektov s klientom = Banks communication with customers / Vlasta Konečná .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 154-162 .