Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 37  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0008944 amg^"
  1. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 190 s . ISBN 80-251-0798-1 (váz.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  6. Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, c2005 . 141 s . ISBN 80-247-1066-8 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  7. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Marketing / Eric N. Berkowitz, Roger A. Kerin, William Rudelius. . Homewood : IRWIN, 1989. . xxv, 752 s . ISBN 0-256-07513-1 : (váz.). ISBN 0-256-07515-8 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Marketing in Tourismus und Freizeit / Rainer Hartmann . Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mit UVK/Lucius, c2014 . 246 s . ISBN 978-3-8252-3973-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.