Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0008944 ask^"
  1. Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2004 . 127, 28 s . ISBN 80-245-0675-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Základy marketingu / Vítězslav Hálek  Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 . 311 stran . ISBN 978-80-7041-825-3 (brožováno) .   [22, z toho volných 19, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01920
    Prezenčně1000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.