Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0008944 xcla^"
  1. CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / Radim Keřt .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 326-330 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    článek

    článek

  2. Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie / Juraj Chebeň .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Hradecké ekonomické dny 2006. s. 179-186 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf .
    článek

    článek

  3. "Global - local dilemma" : vývoj a súčasné prístupy / Janka Gerlichová .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 24 .
    článek

    článek

  4. Implementation of the brand hero in Budweiser promotional campaign on the Polish market - case study / Patrycja Andrzejewska .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 11-16 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    článek

    článek

  5. K některým aspektům aplikace marketingových přístupů v cestovním ruchu = Some aspect of marketing approaches in tourism industry application / Karel Lacina .
    In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 177-182 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf .
    článek

    článek

  6. Marketing aspects of clusters development based on underwear cluster in Podlaskie Voivodeship / Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska .
    In: Hradec Economic Days 2012 [256 s.]. ISBN 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 127-131 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf .
    článek

    článek

  7. Marketing lanového centra / Michal Paulíček .
    In: Socialia 2000 [429 s.]. ISBN 80-7041-760-9 Socialia 2000. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 305-310 .
    článek

    článek

  8. Marketingová strategie obce a zpracování SWOT analýzy / Vítězslav Hálek .
    In: Management obcí do pěti tisíc obyvatel. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Management obcí do pěti tisíc obyvatel. s. 38-42 .
    článek

    článek

  9. Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu / Lucie Kaňovská .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 305-309 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    článek

    článek

  10. Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace = The opportunities to assess the performance of destination marketing management / Monika Palatková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 362-371 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.