Výsledky vyhledávání
- Analýza konceptuálnych metafor emócií v slovenčine = Conceptual metaphor analysis of selected emotions in Slovak language / Dana Retová .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 261-271 : 3 tb. . - Dialog kul'tur : sposoby vyraženija privetstvija v raznych jazykach = Dialog of cultures : ways of expressing greetings in different languages / Jelena Vladimirovna Orlova .
In: Dialog kultur VIII. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [402 stran]. ISBN 978-80-7435-621-6. S. 158-162 . - Jak příběhy přenáší kontext = How the stories transfer context / Ondřej Procházka .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 254-260 . - Kultura verbální komunikace v současné společnosti / Inez Kozelská .
In: Systémové pojetí kultury. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Systémové pojetí kultury. s. 256-260 . - Motivácia žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím prostredníctvom verbálnej komunikácie v edukačnom procese / Stanislava Mandzáková .
In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 96-107 : 3 tab. . - O možnostiach diskétneho rozvoja verbálnej komunikácie, nielen v matematike / Oliver Židek .
In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 228-233 . - Problematika komunikativních dovedností současné mládeže / I. Knausová .
In: Socialia 2002 [209 s.]. ISBN 80-7041-902-4 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 129-130 . - Psychogenní patogenie v profesionálním vztahu / Plevová Irena .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 146-152 . - Vliv školního prostředí na vyjadřování mladé generace / Kamila Vodrážková .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 159-163 . - Voice emission as an element of education / Joanna Frejman .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [215 s.]. ISBN 978-80-7041-764-5 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 63-65 .