Výsledky vyhledávání

  1. The case against standardized testing : raising the scores, ruining the schools / by Alfie Kohn . Portsmouth : Heinemann, 2000 . vii, 94 s . ISBN 0-325-00325-4 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  2. Effective grading : a tool for learning and assessment in college / Barbara E. Walvoord, Virginia Johnson Anderson . San Francisco : Jossey-Bass, 2010 . xii, 255 s . ISBN 978-0-470-50215-0 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Experimental scoring manuals for Minnesota tests of creative thinking and writing . Kent : Kent State University, 1964 . 159 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. A child's eye view : piaget for young parents and teachers . London : Thames and Hudson, c1973 . 142 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Introduction to rubrics : an assessment tool to save grading time, convey effective feedback, and promote student learning / Dannelle D. Stevens, Antonia Levi . Sterling : Stylus, 2005 . ix, 131 s . ISBN 1-57922-114-9 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Kontrola a hodnotenie vo vzdelávacom procese / Marián Lapitka, Viola Gazdíková, Ľubomír Held . Trnava : Trnavská univerzita, 1999 . 123 s . ISBN 80-88774-52-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  7. Möglichkeiten und Grenzen der Testanwendung in der Schule . Weinheim : Verlag Julius Beltz, 1968 . 1059 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100