Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 30  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0009381 amg^"
  1. Analýza : ukazatele hodnotící přístup, účast a výstupy z terciárního vzdělávání, aneb, Kolik vlastně máme studentů - hodně nebo málo? / Divize statistických informací a analýz ; Michaela Kleňhová . [Praha] : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2007 . 67 s . ISBN 978-80-211-0547-8 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  2. Classroom assessment techniques : a handbook for college teachers / Thomas A. Angelo, K. Patricia Cross . San Francisco : Jossey-Bass, 1993 . xx, 427 p . ISBN 1-55542-500-3 (brož.) : .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  3. Co si počít s Boloňou? : sborník vydaný u příležitosti konference Současná úloha a postavení studentů na vysokých školách 2004, pořádané Akademickým centrem studentských aktivit : Brno, 2.-3. prosince 2004, Centrum VUT v Brně / projektový tým Jaroslav Švec ... [et al.] ; redakce Naďa Špirudová Matějková, Věra Frančáková, Světlana Herotová . V Brně : Vysoké učení technické, 2005 . 192 s . ISBN 80-214-2966-6 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  4. Collaborative learning techniques : a handbook for college faculty / Elizabeth F. Barkley, K. Patricia Cross, and Claire Howell Major . San Francisco : Jossey-Bass, c2005 . xvi, 303 s . ISBN 0-7879-5518-3 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  5. The course syllabus : a learning-centered approach / Judith Grunert O'Brien, Barbara J. Millis, Margaret W. Cohen ; foreword by Robert M. Diamond . San Francisco : Jossey-Bass, 2008 . xix, 132 s . ISBN 978-0-470-19761-5 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Creating significant learning experiences : an integrated approach to designing college courses / L. Dee Fink . San Francisco : Jossey-Bass, 2003 . xviii, 295 s . ISBN 0-7879-6055-1 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Česká technika = Czech Technical University / [autoři Magdalena Tayerlová ... et al.] . V Praze : České vysoké učení technické, 2004 . 233 s . ISBN 80-01-03165-9 (váz.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  8. Česká technika = Czech Technical University / [redakce publikace Magdalena Tayerlová ... et al.] . V Praze : České vysoké učení technické, 2002 . 181 s . ISBN 80-01-02663-9 (váz.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  9. Designing and assessing courses and curricula : a practical guide / Robert M. Diamond . San Francisco : Jossey-Bass, 2008 . xxiv, 487 s . ISBN 978-0-470-26134-7 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. E-Learning an Hochschulen : Gestaltungsräume und Erfolgsfaktoren von Wissensmedien / Bernd Simon . Lohmar : Eul, 2001 . 179 s . ISBN 3-89012-886-6 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.