Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0009390 amg^"
  1. L'autonomie scolaire en Europe : politiques et mécanismes de mise en ?uvre . Bruxelles : Eurydice, 2007 . 62 s . ISBN 978-92-79-07521-6 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  2. Cesta k autonomní škole : projekt NEMES k otázce autonomie školy a učitele v evropském kontextu / Karel Rýdl . Praha : Agentura STROM, 1996 . 79 s . ISBN 80-901662-8-8 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. On liberal education and the autopoiesis of universities / Jakub Jirsa (ed.)  Prague : Charles University, Karolinum Press, 2022 . 207 stran . ISBN 978-80-246-5475-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
  4. Rozvoj autonomie škol : podmínky, prostředky, evaluace . Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně, 1998 . 123 s . ISBN 80-7044-199-2 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. School autonomy in Europe : policies and measures . Brussels : Eurydice, 2007 . 62 s . ISBN 978-92-79-07522-3 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  6. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti / Eliška Walterová a kol.. 1. díl . Brno : Paido, 2004 . 295 s . ISBN 80-7315-083-2 .   [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
  7. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti / Eliška Walterová a kol.. 2. díl . Brno : Paido, 2004 . s 301-502 . ISBN 80-7315-083-2 .   [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.