Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0009498 amg^"
  1. Analýza klasifikačních výsledků a její využití / Vladimír Harabal . Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1959 . 65 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Effective grading : a tool for learning and assessment in college / Barbara E. Walvoord, Virginia Johnson Anderson . San Francisco : Jossey-Bass, 2010 . xii, 255 s . ISBN 978-0-470-50215-0 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti : sborník z mezinárodní konference : 12. duben 2007 / editoři Jana Doležalová, Daniela Vrabcová, Tomáš Svatoš . Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 . 351 s . ISBN 978-80-7041-010-3 (brož.) .   [4, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
  4. Hodnocení žáků / Zdeněk Kolář, Renata Šikulová . Praha : Grada, 2005 . 157 s . ISBN 80-247-0885-X (brož.) .   [4, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0220
  5. Introduction to rubrics : an assessment tool to save grading time, convey effective feedback, and promote student learning / Dannelle D. Stevens, Antonia Levi . Sterling : Stylus, 2005 . ix, 131 s . ISBN 1-57922-114-9 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Kontrola a hodnotenie vo vzdelávacom procese / Marián Lapitka, Viola Gazdíková, Ľubomír Held . Trnava : Trnavská univerzita, 1999 . 123 s . ISBN 80-88774-52-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  7. Kvalita cestou kvalifikace : 10 modulů k tematickým oblastem "Zvyšování kvality a zlepšování školního výkonu v aktuálních oblastech rozvoje školy" a "Zlepšování školního výkonu v definovaných oblastech" s vysvětlením často užívaných odbornách výrazů / Renate Seebauerová, Zdeněk Helus, Emmanuel Koliadis (ed.) . Brno : Paido, 2002 . 197 s . ISBN 80-7315-022-0 (brož.) : .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  8. Metody hodnocení a tolerance dětí se specifickými poruchami učení : (rozšířené vydání) / Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová . Praha : H & H, 2001 . 32 s .   [3, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Prezenčně1000
  9. Předlohy pro hodnocení osobnosti žáků : příspěvek k problematice školní diagnostiky na základních a středních školách / Stanislav Langer . Hradec Králové : Kotva, 2002 . 355 s . ISBN 80-902210-1-7 : .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  10. Schulleistung und Leistungsschule / herausgegeben von Ilse Lichtenstein-Rother . Bad Heilbrunn : Klinkhardt, 1973 . 209 s . ISBN 3-7815-0133-7 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.