Výsledky vyhledávání
- Die Bedeutung des Gedächtnisses im Fremdsprachenunterricht / Martin Lachout .
In: Beiträge zur germanistischen Pädagogik [211 s.]. ISBN 978-80-7435-024-5 (brož.) Tradice a perspektivy výuky německého jazyka v Evropě. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. S. 100-114 . - Experimentální zkoumání "smyslu" pro orientaci / Michal Wittner .
In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 218-229 . - Fundamentálne aspekty kognície : percepcia a pamäť / Ján Rybár .
In: Sborník studijních materiálů ke kurzu Kognitivní věda a umělá inteligence [[90] s.]. ISBN 978-80-7435-272-0 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 36-57 . - Gedächtnis und Strategien zu seiner Unterstützung im FSU / Martin Lachout .
In: Germanistik in Theorie und Praxis [205 s.]. ISBN 978-80-7435-234-8 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 78-107, 186-188 . - Kapitola dynamické datové struktury pro předmět programovací techniky / Petra Talandová, Jiří Rybička .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 72-76 . - Kognitivní procesy v biologickém a umělém imunitním systému = Cognitive processes in biological and artificial immune system / Martina Husáková .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 191-202 : 4 obr. . - O podstate zakotvených kognícií = A nature of grounded cognition / Imrich Ruisel .
In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 186-197 . - Teaching and learning algebra based on neuroscience-cognitive science research / Edward D. Laughbaum .
In: Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching [x, 46 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7041-285-5 (brož.) International Conference on Technology in Mathematics Teaching. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 2 . - Uniqueness of episodic experience = Unikátnost epizodického prožívání / Ivan M. Havel .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 5-24 .