Výsledky vyhledávání

  1. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze / Martin Kaleja  Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015 . 109 stran . ISBN 978-80-7510-160-0 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. 100 kreativních metod a her na semináře a workshopy / Zamyat M. Klein ; překlad Iva Michňová  Praha : Grada, 2012 . 179 stran . ISBN 978-80-247-4023-2 (brožováno) .   [5, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0140
  3. Aggressiv und unaufmerksam : die Aufgaben des Lehrers bei Schulschwierigkeiten / Barbara Hanke . München : Urban & Schwarzenberg, 1978 . 229 s . ISBN 3-541-40272-5 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  4. The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction / Robert J. Marzano  Alexandria, Va : ASCD, Association for Supervision and Curriculum Development, 2007 . viii, 221 stran . ISBN 978-1-4166-0571-3 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  5. Být učitelem : co by měl učitel vědět o své profesi / Jaroslava Vašutová . Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007 . 76 s . ISBN 978-80-7290-325-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/200810/contents/nkc20081792429_1.pdf .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Být učitelem

    kniha

  6. Can I go & play now? : rethinking the early years / Greg Bottrill . Los Angeles ; London : SAGE, 2018 . x, 147 stran . ISBN 978-1-5264-2327-6 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  7. Cílená zpětná vazba : metody pro vedoucí skupin a učitele / Eva Reitmayerová, Věra Broumová . Praha : Portál, 2007 . 173 s . ISBN 978-80-7367-317-8 (brož.) .   [9, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
    Univerzitní knihovna UHK0160
    Prezenčně1000
  8. Content-based foreign language teaching : curriculum and pedagogy for developing advanced thinking and literacy skills / edited by Laurent Cammarata  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016 . xiv, 276 stran . ISBN 978-0-415-88016-9 (brožováno). ISBN 978-0-415-88015-2 (vázáno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Katedra anglického a francouzského jazyka a literatury0100
  9. Developing feedback for pupil learning : teaching, learning and assessment in schools / Ruth Dann  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . viii, 155 stran . ISBN 978-1-138-68102-6 (brožováno). ISBN 978-1-138-68101-9 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Developing feedback for pupil learning

    kniha

  10. Didaktika a učitelská etika v praxi / Jan Řezníček . Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2004 . 26 s . ISBN 80-7290-149-4 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100