Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0010557 amg^"
  1. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  2. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Marketing : to nejlepší z praxe / Alison Alsbury, Ros Jay ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Svobodová] . Praha : Computer Press, 2002 . xiii, 280 s . ISBN 80-7226-617-9 (brož.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  4. Návrat k rodině a domů : [příprava klientů institucionálních služeb na návrat z odloučení] / Zdeněk Rieger . Praha : Portál, 2009 . 106 s . ISBN 978-80-7367-544-8 (brož.) : .   [6, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0510
  5. Social work : voices from the inside / Viviene E. Cree and Ann Davis . London : Routledge&Kegan Paul, 2006 ; New York . 164 s . ISBN 0-415-35682-2 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Svět bez ústavů / Milan Cháb ; [vybraly, uspořádaly a poznámkami opatřily Rela Chábová a Milena Johnová] . Praha : QUIP - Společnost pro změnu, 2004 . 83 s . ISBN 80-239-4772-9 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.