Výsledky vyhledávání
- 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing : to nejlepší z praxe / Alison Alsbury, Ros Jay ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Svobodová] . Praha : Computer Press, 2002 . xiii, 280 s . ISBN 80-7226-617-9 (brož.) . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Návrat k rodině a domů : [příprava klientů institucionálních služeb na návrat z odloučení] / Zdeněk Rieger . Praha : Portál, 2009 . 106 s . ISBN 978-80-7367-544-8 (brož.) : . [6, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 1 0 - Social work : voices from the inside / Viviene E. Cree and Ann Davis . London : Routledge&Kegan Paul, 2006 ; New York . 164 s . ISBN 0-415-35682-2 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Svět bez ústavů / Milan Cháb ; [vybraly, uspořádaly a poznámkami opatřily Rela Chábová a Milena Johnová] . Praha : QUIP - Společnost pro změnu, 2004 . 83 s . ISBN 80-239-4772-9 (brož.) . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0