Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0010727 xcla^"
  1. Filosofické aspekty počítačových prostředí v učení / Marie Mlčková .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 331-335 .
    článek

    článek

  2. Filosofie a kognitivní věda - metodologická zamyšlení / Karel Pstružina .
    In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 114-125 .
    článek

    článek

  3. Gedächtnis und Strategien zu seiner Unterstützung im FSU / Martin Lachout .
    In: Germanistik in Theorie und Praxis [205 s.]. ISBN 978-80-7435-234-8 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 78-107, 186-188 .
    článek

    článek

  4. Intuícia ako výpočet so zastretým algoritmom riešenia? = Intuition as calculation with unconscious algorithm for solution? / Andrej Démuth .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 219-225 .
    článek

    článek

  5. Kognice a prožitky jako téma současného života = Cognition and experience as a topic of contemporary life / Jiří Šípek .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 306-310 .
    článek

    článek

  6. Kognitivní procesy a vzdělávací praxe = Cognitive processes and practice of education / František Kuřina .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 7-18 .
    článek

    článek

  7. Kognitivní procesy v biologickém a umělém imunitním systému = Cognitive processes in biological and artificial immune system / Martina Husáková .
    In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 191-202 : 4 obr. .
    článek

    článek

  8. Myšlení a pravidla = Thought and rules / Jaroslav Peregrin .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 37-49 .
    článek

    článek

  9. Neurofizjologiczne podłoże zabawy i jego znaczenie dla rozwoju poznawczego dziecka / Iwona Kopaczyńska .
    In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 88-89 + s. 155-167 na CD .
    článek

    článek

  10. O podstate zakotvených kognícií = A nature of grounded cognition / Imrich Ruisel .
    In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 186-197 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.