Výsledky vyhledávání
- Brand identity now! : [winning brands from around the world = erfolgreiche Marken aus der ganzen Welt = marques a succes dans le monde] / ed. Julius Wiedemann . Köln : Taschen, c2009 . 383 s . ISBN 978-3-8365-1584-9 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Katedra výtvarné revize 0 1 0 0 - Malířské signatury / Václav Rytíř . Praha : Toužimský & Moravec, 2008 . 144 s . ISBN 978-80-7264-097-3 (váz.) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Panoptikum symbolů, značek a znamení . Praha : Horizont, 1994 . 277s . ISBN 80-7012-065-7 : . [3, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Současní módní návrháři / editoři Terry Jones a Susie Rushtonová ; [z angličtiny přeložila Jana Novotná] . Praha : Slovart ; Kolín nad Rýnem : Taschen, 2006 . 191 s . ISBN 978-80-7209-841-5 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0