Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 32  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0010825 amg^"
  1. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL Byron, Steve Broback ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Hynek] . Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Contemporary advertising / Courtland L. Bovée, William F. Arens. . Homewood : IRWIN, 1992. . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 0-256-09196-X (váz.). ISBN 0-256-12821-9 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  6. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  7. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  8. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.) .   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
  9. Intuitivní reklama / Miloš Toman . Praha : Management Press, 2006 . 250 s . ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : .   [6, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
  10. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.