Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0010825 ask^"
  1. Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý . Praha : Oeconomica, 2004 . 181 s . ISBN 80-245-0761-7 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Základy marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický  Hradec Králové : Gaudeamus, 2002 . 111 stran . ISBN 80-7041-772-2 (brožováno) .   [20, z toho volných 18, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01800
    Prezenčně2000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.