Výsledky vyhledávání
- Marketingový management inovací . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 111 s . ISBN 80-7079-005-9 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Metody analýzy instituce před zavedením IS/IT / Jaroslav Malý, Jaroslav Mozga Hradec Králové : Gaudeamus, 1999 . 130 stran . ISBN 80-7041-291-7 (brožováno) . [15, z toho volných 13, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 13 0 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Podniková ekonomika 1 : sbírka příkladů / Petr Boukal, Hana Mikovcová, Hana Scholleová . V Praze : Oeconomica, 2004 . 140 s . ISBN 80-245-0679-3 (brož.) : . [4, z toho volných 0, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 2 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Teorie řízení podniku / Jan Bauer . Praha : České vysoké učení technické, 1996 . 181 s . ISBN 80-01-01457-6 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Vybrané kapitoly z managementu malých a středních podniků / Vladimír Vojík . Praha : Oeconomica, 2004 . 112 s . ISBN 80-245-0781-1 (brož.) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Základy managementu : (systém - aktivity - konkurenční schopnost) / Iva Kovaříková, Svatopluk Mareš Hradec Králové : Gaudeamus, 1997 . 156 stran . ISBN 80-7041-985-7 (brožováno) . [18, z toho volných 16, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 16 0 0 Prezenčně 2 0 0 0