Výsledky vyhledávání
- The importance of territorial marketing in achieving community targets / Włodzimierz Deluga, Anna Wallis .
In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 31-41 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf . - Influence of promotion actions on development of a region (on the basis of the Province of Podkarpackie) / Wiesław Szopiński .
In: Hradec Economic Days 2011 [325 s.]. ISBN 978-80-7435-101-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 275-279 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_2.pdf . - Marketing obce Rohovládova Bělá / Petr Černý .
In: Management obcí do pěti tisíc obyvatel. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Management obcí do pěti tisíc obyvatel. s. 76-82 . - Marketingová strategie obce a zpracování SWOT analýzy / Vítězslav Hálek .
In: Management obcí do pěti tisíc obyvatel. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Management obcí do pěti tisíc obyvatel. s. 38-42 . - Prezentace obce Velké Petrovice / Vladislav Friml .
In: Management obcí do pěti tisíc obyvatel. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Management obcí do pěti tisíc obyvatel. s. 71-75 . - Territorial marketing as modern concept of communal management (on the example of some communes in Podkarpackie province) / Wiesława Kużniar, Maria Grzybek, Wiesław Szopiński .
In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 455-459 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf . - Využití informačních a komunikačních technologií v obcích a regionech / Miroslav Beránek .
In: Management obcí do pěti tisíc obyvatel. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Management obcí do pěti tisíc obyvatel. s. 85-89 .