Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0011623 xcla^"
  1. Metodologické otázky kvalitativního pedagogického výzkumu = Methodological questions of qualitative pedagogical research / Tomáš Svatoš .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 7-8 .
    článek

    článek

  2. Metodologie oborově didaktického výzkumu jako součást doktorského studijního programu specializace v pedagogice - Teorie vyučování technických předmětů / Martin Bílek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 15-18 .
    článek

    článek

  3. Nesprávné používání Gaussova rozdělení v didaktické praxi = Uncorrected using of Gauss distribution in didactics practice / Miloš Halúzka, Jiří Šibor .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 191-195 : 1 tab., 1 graf .
    článek

    článek

  4. Pomiar kwestionariuszovy. Zastosowanie analizy Rascha jako techniki w pomiarze koncepcji uczenia się w percepcji studentów = Measuring through questionnaires: applying Rasch analysis as a technique to measure conception of learning among students / Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 179-184 : 1 tab., 1 graf .
    článek

    článek

  5. Problémové okruhy vědeckého výzkumu v didaktice chemie / Martin Bílek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 24-33 .
    článek

    článek

  6. Videotechnika jako prostředek zefektivňování studia i prostředek pedagogického výzkumu = Videotechnics as instrument of streamline of education and instrument of pedagogical research / Jiří Rychtera ... [et al.] .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 229-237 : 3 grafy, il. .
    článek

    článek

  7. Vybrané metody pedagogického výzkumu a jejich aplikace při zkoumání experimentálních činností v přírodovědném vzdělávání = Selected methods of pedagogical research and their application focussed to experimental activities in natural sciences education / Pavel Doulík, Jiří Škoda a Martin Bílek .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 11-12 .
    článek

    článek

  8. Využití sémantického diferenciálu pro hodnocení efektivity výuky [elektronický zdroj] / Michal Šerý .
    In: Ditech '09 [1 DVD-ROM]. ISBN 978-80-7435-001-6 DITECH '09. [Hradec Králové] : IKM UHK, 2009 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.