Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0011757 amg^"
  1. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách / Eva Bradová a kol. . V Olomouci : Periplum, 2008 . 134 s . ISBN 978-80-86624-44-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní / Eva Bradová . Brno : Masarykova univerzita, 2005 . 106 s . ISBN 80-210-3800-4 (brož.) .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  3. Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín . V Olomouci : Periplum, 2007 . 142 s . ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  4. Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková. . Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010. . 174 s . ISBN 978-80-210-5169-0 (brož.) .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  5. Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] . Brno : Barrister & Principal, 2006 . 203 s . ISBN 80-7364-011-2 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  6. Politický prostor a témata v České republice v letech 2006–2008 / Otto Eibl . Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2011 . 213 s . ISBN 978-80-7325-262-5 (CDK : brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.