Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0012398 amg^"
  1. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evans ; z anglického originálu The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  [Praha] : EDUkační LABoratoř, z.s. : Čtení pomáhá : publishED, 2021 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-906082-6-9 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) .   [4, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Univerzitní knihovna UHK0020
    Efektivní výukové nástroje pro učitele

    kniha

  2. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evan ; z anglického originálu The teacher's toolkit - raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  Praha : Euromedia Group : Čtení pomáhá : Edukační laboratoř, 2019 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-7617-582-2 (Euromedia Group ; brožováno) : .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
  3. Neurodidaktik des frühen Sprachenlernens : wo die Sprache zuhause ist / Heiner Böttger  Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2016 . 256 stran . ISBN 978-3-8252-4654-9 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Psychodidaktika : metody efektivního a smysluplného učení a vyučování / Jiří Škoda, Pavel Doulík  Praha : Grada, 2011 . 206 stran . ISBN 978-80-247-3341-8 (brožováno) . http://toc.nkp.cz/NKC/201106/contents/nkc20112185816_1.pdf .   [12, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Univerzitní knihovna UHK0280
    Prezenčně1000
  5. Psychologie učení : teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi / Jan Průcha  Praha : Grada, 2020 . 268 stran . ISBN 978-80-271-2853-2 (brožováno) : .   [3, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
    Prezenčně1000
  6. Teaching and learning : pedagogy, curriculum and culture / Alex Moore  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012 . xv, 192 stran . ISBN 978-0-415-66364-9 (brožováno). ISBN 978-0-415-66365-6 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  7. Teaching minds : how cognitive science can save our schools / Roger Schank  New York ; London : Teachers College Press, [2011]  ©2011 . xvi, 223 stran . ISBN 978-0-8077-5266-1 (brožováno). ISBN 978-0-8077-5267-8 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    kniha

    kniha

  8. Trusting what you're told : how children learn from others / Paul L. Harris . Cambridge, Massachusetts ; London, England : The Belknap Press of Harvard University Press, 2012 . 253 stran . ISBN 978-0-674-50383-0 (brožováno). ISBN 978-0-674-06572-7 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    kniha

    kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.