Výsledky vyhledávání
- Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evans ; z anglického originálu The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o. [Praha] : EDUkační LABoratoř, z.s. : Čtení pomáhá : publishED, 2021 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-906082-6-9 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) . [4, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 Univerzitní knihovna UHK 0 0 2 0 - Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evan ; z anglického originálu The teacher's toolkit - raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o. Praha : Euromedia Group : Čtení pomáhá : Edukační laboratoř, 2019 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-7617-582-2 (Euromedia Group ; brožováno) : . [2, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 2 0 - Neurodidaktik des frühen Sprachenlernens : wo die Sprache zuhause ist / Heiner Böttger Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2016 . 256 stran . ISBN 978-3-8252-4654-9 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Psychodidaktika : metody efektivního a smysluplného učení a vyučování / Jiří Škoda, Pavel Doulík Praha : Grada, 2011 . 206 stran . ISBN 978-80-247-3341-8 (brožováno) . http://toc.nkp.cz/NKC/201106/contents/nkc20112185816_1.pdf . [12, z toho volných 2, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 Univerzitní knihovna UHK 0 2 8 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Psychologie učení : teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi / Jan Průcha Praha : Grada, 2020 . 268 stran . ISBN 978-80-271-2853-2 (brožováno) : . [3, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 2 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Teaching and learning : pedagogy, curriculum and culture / Alex Moore London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012 . xv, 192 stran . ISBN 978-0-415-66364-9 (brožováno). ISBN 978-0-415-66365-6 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Teaching minds : how cognitive science can save our schools / Roger Schank New York ; London : Teachers College Press, [2011] ©2011 . xvi, 223 stran . ISBN 978-0-8077-5266-1 (brožováno). ISBN 978-0-8077-5267-8 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 - Trusting what you're told : how children learn from others / Paul L. Harris . Cambridge, Massachusetts ; London, England : The Belknap Press of Harvard University Press, 2012 . 253 stran . ISBN 978-0-674-50383-0 (brožováno). ISBN 978-0-674-06572-7 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0