Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 14  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0012435 amg^"
  1. Analýza konkurence a trhu / Marie Přibová ... [et al.] . Praha : Grada, 1998 . 92 s . ISBN 80-7169-536-X : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Firemní kultura : konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit . Praha : Grada, 1993 . 130 s . ISBN 80-7169-018-X : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Inovuj, nebo nepřežiješ! : zásady strategického řízení pro 21. století / Matthew J. Kiernan . Praha : Management Press, 1998 . 254 s . ISBN 80-85943-56-5 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Jak jednat v boji s konkurencí : o právní úpravě nekalé soutěže . Praha : Linde, 1995 . 237 s . ISBN 80-85647-93-1 : .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  5. Jak se dělá účinná reklama / Tom Brannan . Praha : Management Press, 1996 . 180 s . ISBN 80-85603-99-3 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Konkurence i partnerství : německé a československé hospodářství v letech 1918-1945 / editoři Boris Barth ... [et al.] . Praha : Karolinum, 1999 . 302 s . ISBN 80-7184-708-9 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Konkurence i partnerství

    kniha

  7. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů . Praha : Victoria Publishing, 1994 . 403s . ISBN 80-85605-11-2 : .   [4, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0310
  8. Konkurenční výhoda : jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon . Praha : Victoria Publishing, 1993 . 626 s . ISBN 80-85605-12-0 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Konkurenčnost : vítězství a porážky na kolbišti trhu / Jaroslav A. Jirásek . Praha : Professional Publishing, [2001?] . 101 s . ISBN 80-86419-11-8 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Marketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský. I . Praha : Radix, 2002 . 270 s . ISBN 80-86031-35-7 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.