Výsledky vyhledávání
- Analýza konkurence a trhu / Marie Přibová ... [et al.] . Praha : Grada, 1998 . 92 s . ISBN 80-7169-536-X : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Firemní kultura : konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit . Praha : Grada, 1993 . 130 s . ISBN 80-7169-018-X : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Inovuj, nebo nepřežiješ! : zásady strategického řízení pro 21. století / Matthew J. Kiernan . Praha : Management Press, 1998 . 254 s . ISBN 80-85943-56-5 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Jak jednat v boji s konkurencí : o právní úpravě nekalé soutěže . Praha : Linde, 1995 . 237 s . ISBN 80-85647-93-1 : . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Jak se dělá účinná reklama / Tom Brannan . Praha : Management Press, 1996 . 180 s . ISBN 80-85603-99-3 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Konkurence i partnerství : německé a československé hospodářství v letech 1918-1945 / editoři Boris Barth ... [et al.] . Praha : Karolinum, 1999 . 302 s . ISBN 80-7184-708-9 (brož.) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 - Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů . Praha : Victoria Publishing, 1994 . 403s . ISBN 80-85605-11-2 : . [4, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 1 0 - Konkurenční výhoda : jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon . Praha : Victoria Publishing, 1993 . 626 s . ISBN 80-85605-12-0 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Konkurenčnost : vítězství a porážky na kolbišti trhu / Jaroslav A. Jirásek . Praha : Professional Publishing, [2001?] . 101 s . ISBN 80-86419-11-8 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský. I . Praha : Radix, 2002 . 270 s . ISBN 80-86031-35-7 : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0